Veelgestelde vragen

Hulp nodig op onze site? Ontdek de antwoorden op de meest gestelde vragen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • Stap 1: Selecteer uw artikel op onze site en geef het gewenste aantal aan. Klik vervolgens op de knop “Toevoegen aan winkelmandje”. Op dit moment kunt u kiezen om uw bestelling af te ronden of verder te winkelen.
  • Stap 2: Nadat u uw artikelen heeft geselecteerd en toegevoegd aan het winkelmandje, bevestigt u het winkelmandje.
  • Stap 3: Log in (als u al een account heeft) of maak een account aan,
  • Stap 4: Selecteer uw stalen
  • Stap 5: Kies uw leveringsmethode en het afleveradres
  • Stap 6: Betaal uw bestelling, u ontvangt een bevestigingsmail van uw bestelling.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

  • Om uw wachtwoord te herstellen, klik hier herstel uw wachtwoord
    Voer uw e-mailadres in. U ontvangt uw wachtwoord binnen enkele ogenblikken.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

  • Bent u verhuisd, heeft u een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Vul deze nieuwe gegevens in bij ‘Mijn account’ in uw klantenzone door hier te klikken. Mijn account

Ik heb een vraag over een product

  • Wilt u een vraag stellen aan ons team van specialisten? Klik hier: Contacteer ons

Waar is mijn bestelling?

  • Wilt u de status van uw bestelling weten? Klik hier:  Mijn account

Wat zijn de verzendkosten?


Ik ben verdwaald op uw website

  • Wilt u alle rubrieken van onze site ontdekken? Klik hier: Sitemap

Geen antwoord gevonden?

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem contact op met onze klantendienst, wij antwoorden u zo snel mogelijk

Contacteer de klantendienst