Veelgestelde vragen
Hulp nodig op onze site? Ontdek de antwoorden op de meest gestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Stap 1: Selecteer uw artikel op onze site en geef het gewenste aantal aan. Klik vervolgens op de knop “Toevoegen aan winkelmandje”. Op dit moment kunt u kiezen om uw bestelling af te ronden of verder te winkelen.
- Stap 2: Nadat u uw artikelen heeft geselecteerd en toegevoegd aan het winkelmandje, bevestigt u het winkelmandje.
- Stap 3: Log in (als u al een account heeft) of maak een account aan,
- Stap 4: Selecteer uw stalen
- Stap 5: Kies uw leveringsmethode en het afleveradres
- Stap 6: Betaal uw bestelling, u ontvangt een bevestigingsmail van uw bestelling.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
- Om uw wachtwoord te herstellen, klik hier herstel uw wachtwoord
Voer uw e-mailadres in. U ontvangt uw wachtwoord binnen enkele ogenblikken.
Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
- Bent u verhuisd, heeft u een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Vul deze nieuwe gegevens in bij ‘Mijn account’ in uw klantenzone door hier te klikken. Mijn account
Ik heb een vraag over een product
- Wilt u een vraag stellen aan ons team van specialisten? Klik hier: Contacteer ons
Waar is mijn bestelling?
- Wilt u de status van uw bestelling weten? Klik hier: Mijn account
Wat zijn de verzendkosten?
- Wilt u weten wat de verzendkosten zijn? Klik hier: Onze garanties
Ik ben verdwaald op uw website
- Wilt u alle rubrieken van onze site ontdekken? Klik hier: Sitemap
Geen antwoord gevonden?
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem contact op met onze klantendienst, wij antwoorden u zo snel mogelijk